Wordt de nieuwsbrief niet goed getoond?

Bekijk deze in uw browser

 
 

Gratis budgetcursus 
'Uitkomen met je inkomen'

Wilt u leren hoe u beter met uw geld om kunt gaan, om te voorkomen dat u (opnieuw) financiële zorgen krijgt? Schrijf u dan nu in voor onze gratis budgetcursus ‘Uitkomen met je inkomen’. 

 

Tijdens deze cursus krijgt u informatie, tips & tricks, en gaan we oefenen met opdrachten. We kijken daarbij ook hoe u alle informatie in uw eigen situatie toe kunt passen.

Meer informatie leest u hier.

 

Bent u bekend met de minimaregelingen?

Voor mensen met een minimum inkomen hebben alle gemeenten regelingen voor extra financiële ondersteuning. Dit worden minimaregelingen genoemd. Iedere gemeente heeft zijn eigen minimaregelingen. Gemeenten geven bijvoorbeeld kortingen op culturele en sportieve activiteiten of lidmaatschap van de bibliotheek. Wilt u weten welke minimaregelingen er in uw gemeente zijn?

Lees verder...

 

Hoe tevreden bent u over de RSD?

De RSD wil graag weten hoe tevreden u bent over de manier waarop wij u helpen. Om hier een goed antwoord op te krijgen, start de RSD binnenkort met een Klanttevredenheidsonderzoek. Het onafhankelijke onderzoeksbureau BMC voert dit onderzoek voor de tweede keer uit voor de RSD.

 

Vragenlijst

Het Klanttevredenheidsonderzoek bestaat uit het versturen van een vragenlijst naar onze klanten. Het kan zijn dat u binnenkort via de post of via de mail een vragenlijst van ons ontvangt. Op deze vragenlijst staan vragen als: "Wat vindt u van de dienstverlening van de RSD? Maakt u wel eens gebruik van ‘Mijn RSD’? En wat zijn uw ervaringen met de Formulierenbrigade?".

 


Niet alle klanten ontvangen een vragenlijst. Dit heeft te maken met de steekproef die getrokken wordt.

 

Steekproef

Het trekken van een steekproef betekent dat op automatische wijze een aantal adressen worden geselecteerd. Naar deze adressen wordt vervolgens de vragenlijst van het Klanttevredenheidsonderzoek verstuurd. Het kan dus zijn dat u geen vragenlijst ontvangt. Dan hoeft u ook niets te doen.

 

Goed om te weten

Het invullen van de vragenlijst heeft geen gevolgen voor de uitkering die u krijgt. Wij stellen het op prijs als u de vragenlijst invult.

 

Vragen?

Heeft u vragen over het klant-tevredenheidsonderzoek? Dan kunt u bellen met BMC. BMC voert namelijk het Klanttevredenheidsonderzoek uit voor de RSD.

U kunt op werkdagen met BMC bellen tussen 10.00 – 15.00 uur op telefoonnummer 070 – 310 38 50.

 

Moeite met het invullen van formulieren? De Formulieren-brigade helpt!

Veel mensen vinden het moeilijk om formulieren in te vullen of om hun administratie goed te organiseren. Herkent u dat? Neem dan contact op met onze Formulierenbrigade. Zij helpen u hier graag (en gratis) bij.

 

Belastingaangifte
Heeft u moeite met uw belastingaangifte? Wanneer u over een DigiD beschikt kan de Formulierenbrigade u helpen om uw aangifte inkomstenbelasting goed in te vullen. Het is wel nodig om hier een afspraak voor te maken. Hiervoor kunt u bellen met het nummer 030 - 692 95 00.

 

Inloopspreekuren

Er zijn verschillende inloopspreekuren waar u terecht kunt. Klik hier voor een overzicht. Langskomen bij de Formulierenbrigade in het gebouw van de RSD (het Rond 6e in Zeist), kan alleen op afspraak. Hiervoor belt u met het nummer 030 - 692 95 00. 

 
 

Betaaldata

De RSD betaalt rond de 10e van de maand de uitkering van de vorige maand uit. Uw uitkering over de maand februari wordt rond 8 maart overgemaakt. Afhankelijk van uw bank staat het geld 1 of 2 dagen later op uw rekening. 

 

Lees verder...

 


Regionale Sociale Dienst
Kromme Rijn Heuvelrug
Postbus 13
3700 AA Zeist

Bezoekadres
Het Rond 6e
3701 HS Zeist
www.rsdkrh.nl

Afmelden voor deze nieuwsbrief

Wijzig uw profiel